4. nädal

Seekord kirjutan oma eelmise nädala toimingud "õigel" ajal ja ei lükka edasi :D

Niisiis, sel korral kirjutan vaba aja tegevustest enne ning siis praktikast.

Esmaspäev kujunes nii, et praktika päeva lõpuks tuli Karel mulle tööle vastu ning sealt suundusime Blue Gorotto kaunist loodusvaatepilti nautima. Sealsetesse koobastesse pääseb ainult paatidega ligi.
Vette hüppama ei hakkaks, et neid näha, sest ääred on päris kõrged.
Paadisõitu oleksime heameelega teinud, kuid kahjuks jõudsime sinna kellaajaliselt liiga hilja.

Niisiis jalutasime niisama sealkandis veel ringi, tegime pilti ja nautisime looduskauneid kohti.
Hämmastav on vaadata neid järske ja kõrgeid kaljuseinu, mõned hulljulged isegi harrastavad nendel kaljuronimist.

Teisipäeval peale praktikat külastasime Mosta suurt kirikut ja kõndisime maa all II Maailma sõjaajal tehtud punkris. Selle kiriku kuppel on olnud maailmas kolmas kuppel, millel pole toestust.

Siinsed kirikud on väga kirjud, palju värvilisi maalinguid ja kujukesi igal pool.

Kolmapäevane õhtupoolik kujunes puhates. Kuna oli sajune ilm siis käisime hotelli lähedal kohvikus söömas. Sõime lasanjet ja proovisime sooja õunakooki jäätisega.  Pärast seda oli filmi aeg.

Neljapäevane õhtupoolik lubas ilmapoolest veidi õues aega veeta. Käisime taaskord Vallettas, soovisime minna selle majaka juurde, mis seal pildil väikselt paistab, kuid ilmnes, et sild (pildil paista) on katki ja majaka juurde ei pääse.
Kahjuks on sild juba ammu unarusse jäetud. Üks kande sammas oli puudu ning teine silla küljest lahti, lisaks kõik roostetas.
Seega tulime Vallettast praamiga üle Sliemasse ja läksime taaskord tuttavale kivisele kaldale jalutama.

Kuulasin vaikset merekohinat ja lasin meeltel puhata.

Midagi toredat vahelduseks tavalisele telefoni putkale.

Reedene õhtupoolik ei hiilanud ka eriti ilma poolest.
Jällegi olime Vallettat avastamas ja tahtsime näha suurt kruiisi laeva, mis oli parajasti sadamas.
Juhuslikult aga sattusime kahuri tulistamisele ja üllatuseks oli päris kõva kõmakas.

Kuna vihma hakkas tibutama, siis pidime taaskord võtma suuna hotelli poole. Enne bussile minekut ostsime kiirelt veel 2 cannolit ka kaasa (vahukoore ja ricotta maitselised). Seekord ei olnud need liiga magusad, kuid Mostas saadud cannoli oli parem.

Laupäev sõitsime jälle varajase bussiga Golden Baysse, et kohalikega võrgu trenni teha. Hommik oli pilvine, kuid pallimiseks sobis.
Lõuna paiku saime tagasi Sliemasse ja siis hakkas päike taevas lõõmama. Kuna korralikud liivarannad meist kaugel, bussiga sõit ca tund, siis läksime hoopis hotelli ülemisele korrusele päikest võtma.

Pühapäev (täna) põõnasin kauem kui muidu ja otsutasime hilise hommikusöögi teha. Täna jälle oli vihmane ilm.
Pannkookide söömise mõttest ei tulnud ttäna midagi välja, sest kohvik, kuhu minna tahtsin oli lageda taeva all ja vihma käes ju ei istu.
Kõndisime kiirel sammul teise kohta jõudes olime juba märjad, kuid kahjuks pannkooke seal ei pakutud. Ju siis tuleb neid ise kodus teha :D
Vihmase päeva tõttu olen saanud puhata, raamatut lugeda ja jällegi filme vaadata, sest hotelli telekanaleid on vähe.
Tänane hommikune temperatuur siin oli sama, mis Eestis, 13 kraadi. Vähemalt minu telefoni ilmateate järgi.

Teen kiire ülevaaate ka praktikast (E-R). Möödunud nädalal jätkasin samas kohas ja töö ülesanded väga ei muutunud. Jätkuvalt ostuosakonnas ja Graziellat assisteerimas. Niisiis kontrollisin lao seisu vastavust dokumentidele, võtsin uue kollektsiooni näidised vastu, sildistasin, tegin esitluse jaoks näidiseid, valmistasin pabereid ette, korrastasin näidiste kausta, edastasin puudu olevad andmed, programmist otsisin puudu oleva info ja kirjutasin need dokumentidele.

Mulle meeldivad sisalikud, seega lisan veel ühe vahva pildi.
Ta üritas põgeneda parajasti, kuid kiire tegutsemise tõttu sain ta siiski pildile.

Hea küll, kell on taas palju.

Järgmine nädal siis viimane postitus :)