VIimane nädal


See on siis mu viimane blogi postitus, kirjutan teile Malta viimasest nädalast ja teen väikese kokkuvõtte.

Esmaspäev kulges praktikal uute ülesannetega - sain tööd teha programmiga - koostasin uusi faile, lisasin koguste, hinna, asukoha ja muu taolise info. Kõike tuli ükshaaval teha ja neid kontosi oli väga palju, millele info lisada - seega see oli päris mahukas töö.
Peale tööd ootas Karel mind bussipeatuses, et minna pizzat sööma. Saime korralikult suure pizza, nii et seda jagus mulle järgmisel päeval kaasagi võtta.
Sealt edasi aga suundusime ainult hotelli, sest mind kimbutas väga tugev kõhuvalu. Kuna ma pidin ainult pikali olema ja olin väga väsinud, siis magasin terve õhtu maha.

Teisipäev tegelesin veel eelnevalt pooleli jäänud ülesannetega ja uuele praktikandile näitasin, mida olen teinud ja kust mida leida. Saime uue praktikandiga koos maja tuuri ka - nägime ladu, luksus sarja osakonda, müügi- ja teisi osakondasid. 
Kuna oli viimane päev, siis viisin neile enda poolt Eesti šokolaadi, mille üle oli neil hea meel. Mina sain aga head tagasisidet enda tehtud töö kohta. Lahkudes oli veidike kurb meel ka, sest oleks heameelega veel Maltale jäänud.
Karel üllatas mind taaskord minu töö juurde vastu tulemisega. Tollel päeval oli ilm väga soe ja päikseline. Poest võtsime jäätised ja läksime neid mere äärde nautima.
Hilisõhtul pakkisime juba kohvrid ära, sest järgmine päev pidime hotellist lahkuma.


Kolmapäev oli jällegi kauni ilmaga päev. Hommikul käisime 2 sadama kruiisil, mis kestis 1,5h. Peale kruiisimist läksime hotelli, sättisime viimased asjad kokku, lahkusime hotellist ning viisime kohvrid teiste Eesti neiude juurde. 
Kuna kell oli veel vähe ja päike paistis, siis sõitsime bussiga Dingli kalju äärde. Lootsime, et seal on väga kõrge ja järsk kalju serv, kuid sellist me ei näinud. Ilus vaade oli seal küll, kuid polnud päris see, mida lootsime. See-eest saime näha mitmeid ja eri suuruses sisalikke.

Õhtul teiste juurde jõudes vaatasime pooleli oleva filmi ära ja tegime kerge õhtusöögi. Pikalt üleval olla ei saanud, sest N 2.50 pidi olema äratus ja 3.25 ootas juba takso lennujaama minekuks.

Päris raske oli tõusta kuna väsimus oli suur ja uneaeg lühike. Lennukisse saime 5.50 ja lennusõit kestis ligemale 4 tundi.
Eesti võttis meid vastu ca 4 kraadise soojaga ja päikse paistega. 


Kokkuvõttes läksid asjad hästi, sai palju nähtud ja paljusid kohti külastatud.



Aitäh teile kõigile, kes te mu blogi lugesite !! :)










Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Õpirände algus

2. nädal

4. nädal