Õpirände algus

Ma tegelikult eriline kirjutaja pole ning ka sõnasepp mitte, seega ilmselt teen lühidalt ja konkreetselt. Proovin lisada palju pilte ja loodetavasti räägivad need enda eest. :)
Kes mind veel ei tea, siis mina olen Jaanika ja olen Pärnumaa Kutsehariduskeskuse ärikorralduse spetsialisi I kursuse eriala õpilane. Nimelt, sügisel räägiti koolis, et on võimalik teha praktikat välismaal  ja mina, kui seiklejahing, olin kohe asjast huvitatud. Kuna olen seda korra juba teinud (2017a), siis seekord läks kõik kergemini ja lihtsamalt.
Kahjuks mina olin oma kursuselt ainuke õpirändes osaleja, kuid selleks et mitte üksi reisida, kutsusin endaga 33 päevaks kaasa oma elukaaslase Kareli.





Täna 10.03.2019 väljus lennuk Riiast Maltale. Läti saatis meid kohutava ilma saatel ära, kuid Malta võttis see-eest vastu päikselise ja sooja ilmaga (+22). Hotell, kus peatume, on lennujaamast 15 minuti kaugusel (Gziras). Toa hinda kuulub hommikusöök, wifi, sise- ja välisbasseini ning jõusaali kasutus. 






Peale kohvrite lahtipakkimist läksime välja jalutama ja ilma nautima. Teepeal nägin juhuslikult eestlaste söögikohta, sinna plaanisime minna mõnel teisel päeval, kuid kui juba seal olime, siis otsutasime seda külastada. Tore koht, tasub läbi astuda :)








Vasakpoolne liiklus on väga võõras, aga varsti ilmselt harjub ära.

Õhtu käes ja poen ära teki alla. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2. nädal

4. nädal